Enviaments i devolucions


1) Informació d'enviament

Depèn de l'article o articles que compris a través de la Botiga en línia, tens diferents formes d'enviament a la teva disposició. Quan vagis a fer el pagament, t'indicarem triïs el mètode d'enviament amb relació a la teva comanda. Els costos d'enviament es basen en el mètode d'enviament que hagis triat i es calculen de forma automàtica durant el procés de pagament, abans de finalitzar la comanda.

Si vols tenir el producte al més aviat possible i vols agilitzar el lliurament perquè sigui més ràpida, tens l'opció d'enviament Express. Si tries aquesta opció la teva comanda arribarà en dos dies hàbils. La comanda haurà de rebre juntament amb la confirmació de l'autorització de crèdit com a màxim a les 16:00 hores CET; en cas contrari no el podrem processar fins al dia hàbil següent (considerem dia hàbil els dies laborables de dilluns a divendres, exceptuant els festius oficials marcats en el calendari oficial).


a.- Llocs de lliurament:

Actualment enviem comandes a Espanya peninsular. No realitzem enviaments a Ceuta i Melilla, Illes Balears ni Illes Canàries, així com tampoc a apartats de correus.


b.- Terminis i costos de lliurament:

Disposem dels següents mètodes d'enviament:

• Estàndard Cataluña (
1-5 dies hàbils)

Rebrà la seva comanda en un termini de
1-5 dies hàbils complets. Considerem dia hàbil els dies laborables de dilluns a divendres, exceptuant els festius oficials marcats en el calendari oficial.

El cost del revisió estàndard és de 3,95 EUR


• Estàndard España (1-5 dies hàbils)

Rebrà la seva comanda en un termini de 1-5 dies hàbils complets. Considerem dia hàbil els dies laborables de dilluns a divendres, exceptuant els festius oficials marcats en el calendari oficial.

El cost del revisió estàndard és de 5,95 EUR

2) Seguiment i històric de comandes

Si tens un compte a www.demenorca.es, pots fer el seguiment de les teves comandes visitant "El meu compte" i fent clic a "Veure les comandes". Allà podràs veure les teves comandes anteriors o veure l'estat de la teva comanda actual.

Si no tens compte, per favor contacta amb el nostre Servei d'Atenció al Client, que farà tot el possible per informar-te sobre l'estat de la teva sol·licitud.



3. Canvis i devolucions

En ser productes naturals i peribles de ràpida caducitat i segons la normativa vigent de juny de 2014, no s'admet la devolució, per així garantir la seguretat dels aliments i respectar la cadena de fred i traçabilitat dels mateixos.